بوته ریخته گری - بوته ریخته گری مورگان - خشک کردن بوته ریخته گری مرطوب

تعمیر بوته ریخته گری آسیب دیده با پودر Morcem 900 مورگان

مدیر چهارشنبه 1400/04/16
تعمیر بوته ریخته گری آسیب دیده با پودر Morcem 900 مورگان

دستور العمل برای تعمیر بوته های آسیب دیده


شرکت مورگان جهت تعمیر بوته های ریخته گری با ترک‌ها و یا سوراخ های کوچک اقدام به تولید ماده ای به نام (Morcem 900) که در ایران به نام سمنت شناخته می شود نموده است، که برای تعمیر بوته هایی که در جدار آنها ریختگی، ترک و یا سوراخ هایی کوچک ایجاد شده بسیار مناسب است، نحوه استفاده از این محصول به شرح زیر است؛


🔸مرحله اول: مقدار مشخصی (Morcem900) را در آب حل می کنیم تا به مخلوطی دست پیدا کنیم که %35 آب و %65 مورسم باشد.


🔸مرحله دوم: محل آسیب دیده را از مواد زائد پاک کرده و گرد و غبار آن را می گیریم.


🔸مرحله سوم: محل مورد نظر را با مشعل گرم کرده تا درجه حرارت آن نقطه به حدود 100 درجه سانتی گراد برسد، هم چنین از گرم کردن بیش ازحد خود داری می کنیم.


🔸مرحله چهارم: محل آسیب دیده را با یک لایه نازک از مخلوط سمنت به دست آمده شسته و کمی می پوشانیم. بعد از خنک شدن لایه اول، دوباره آن را با لایه غلیظ تری که با%15 آب تهیه شده است می پوشانیم.


این کار را ادامه می دهیم تا زمانی که ضخامت قسمت تخریب شده به حدود %10 ضخامت بدنه بوته ریخته گری برسد.یعنی ضخامت این قسمت حدود 4 الی 8 میلی‌متر شود. (هر لایه حدود 2 میلی متر ضخامت داشته باشد و باید از خشک شدن لایه قبلی اطمینان حاصل شود.)


🔸مرحله آخر: پس انجام مراحل بالا، بوته را به آرامی تا 700 درجه سانتی‌گراد پیشگرم نموده و می گذاریم به آرامی خنک شود. روز بعد بوته ریخته گری تعمیر شده را با اطمینان خاطر می توانیم استفاده کنیم.


🔹پ.ن: دقت نمایید این ماده ترک های بزرگ ایجاد شده و ترک هایی که در لبه بالای بوتهریخته گری شکل گرفته اند را تعمیر نمی‌کند، هم چنین شما می‌توانید از این مواد برای آب بندی اتصالات مانند لنس و ترموکوبل استفاده نمایید.


🔹پ.ن2: شما می توانید برای تهیه Morcem900 مورگان با شماره های دفتر فروش ما در ارتباط باشید.


این بازرگانی آماده اعطای نمایندگی به عاملین معتبر و فعال در سر تا سر ایران است.

بازرگانی آلیش ور در سال 1375 فعالیت خود را در عرصه واردات ماشین آلات و ابزارآلات صنعت ریخته گری آغاز نمود و در جهت رفع نیازهای صنعت گران حوزه ریخته گری اقدام به واردات بوته ریخته گری و ابزارآلات از تولیدکنندگان به نامی نموده است. این بازرگانی از سال 1397 نمایندگ انحصاری محصولات شرکت مورگان را جهت معرفی بهتر و ارایه خدمات بیشتر به مصرف کنندگان عزیز را اخذ نموده است.

میدان ونک، خیابان برادران شریفی،برج خشایار (پلاک 42)، واحد 402

02188653100

info@alishver.ir

تمامی حقوق این وب‌سایت نزد بوته ریخته گری مورگان - بازرگانی یوسفیان محفوظ می‌باشد