بوته ریخته گری - بوته سیلیکون کاربایدی - بوته ریخته گری مورگان - بوته سیلیکون کاربایدی مورگان

بوته سیلیکون کاربایدی مورگان

مدیر چهارشنبه 1400/04/16
بوته سیلیکون کاربایدی مورگان

بوته سیلیکون کاربایدی مانند دیگر بوته های ریخته گری گرافیتی، دارای مقدار معینی گرافیت هست اما درصد سیلیکون کاربایدشان بیشتر است. این ویژگی بوته سیلیکون کارباید را تبدیل به مناسب ترین بوته ریخته گری برای ذوب آلمینیوم می کند.


مذاب آلمینیوم میل زیادی به چسبندگی دارد و سلیکون موجود در این بوته ریخته گری قابلیت چسبندگی و خورندگی مذاب آلومینیوم را بسیار کاهش می دهد، اما در بوته گرافیتی پس از  چند بار ذوب, آلومینیوم به دیواره بوته گرافیتی چسبیده و با هر بار تمیز کردن بوته ریخته گری، ضخامت آن کم شده و سریعا مستهلک می شود، اما بوته های سیلیکون کاربایدی به خاطر وجود درصد بیشتر سیلیکون کارباید در ترکیبشان بسیارمقاوم تر از بوته گرافیتی دربرابر خورندگی آلومینیوم هستند و طول عمر بسیار بیشتری برای مذاب آلومنیوم دارند.


بوته سیلیکون کاربایدی مورگان که در بازار جهانی به نام های Excel و Himelt شناخته می شود و مناسب ترین بوته ریخته گری برای ذوب آلومینیوم، آلیاژ های مس و ... است.


مورگان تنها شرکتی است که برای افزایش طول عمر بوته های ریخته گری هایملت و اکسل در برابر خورندگی آلومنیوم از پوشش مخصوصی که به بوته داده می شود استفاده می کند.


مورگان بوته سیلیکون کاربایدی را به روش رولر فورمینگ تولید می کند، ازمزایای این روش می توان به انتقال سریع حرارت، ذوب سریع و کاهش مصرف برق و سوخت اشاره کرد.


بوته سیکون کاربیدی مورگان در برابر شوک های حرارتی بسیار مقاوم هست و به خاطر ذوب سریع مواد، مقدار سوختن مواد اولیه تا %30 کاهش پیدا می کند.

کافی است  قیمت مقدار 30 درصد کمتر سوختن مواد را در هر مذاب حساب کرده و برای حداقل 200 مذاب مبلغ آن را ضرب کنید تا به خوبی دریابید که با خریدن بوته های ریخته گری مورگان چندین برابرقیمت خرید را صرفه جویی نموده اید لطفا یکبار هم که شده طی جدولی  این ادعا را با بوته ریخته گری دیگر شرکت ها مقایسه فرمایید.

این بازرگانی آماده اعطای نمایندگی به عاملین معتبر و فعال در سر تا سر ایران است.

بازرگانی آلیش ور در سال 1375 فعالیت خود را در عرصه واردات ماشین آلات و ابزارآلات صنعت ریخته گری آغاز نمود و در جهت رفع نیازهای صنعت گران حوزه ریخته گری اقدام به واردات بوته ریخته گری و ابزارآلات از تولیدکنندگان به نامی نموده است. این بازرگانی از سال 1397 نمایندگ انحصاری محصولات شرکت مورگان را جهت معرفی بهتر و ارایه خدمات بیشتر به مصرف کنندگان عزیز را اخذ نموده است.

میدان ونک، خیابان برادران شریفی،برج خشایار (پلاک 42)، واحد 402

02188653100

info@alishver.ir

تمامی حقوق این وب‌سایت نزد بوته ریخته گری مورگان - بازرگانی یوسفیان محفوظ می‌باشد