معرفی موسس

سلام، بهروز یوسفیان متولد 1337، موسس بازرگانی آلیش ور هستم.

در سال 1347 همراه با تحصیل در کارخانه شیرآلات ساختمانی پدر مشغول کار شدم و ریخته گری، ماشین سازی، قالب سازی و مسائل و مشکلات مربوط به کار را به خوبی آموخته و تجربه بسیار خوبی را با تلفیق ریخته گری سنتی با دانش روز کسب نمودم. حدود 11 سال در کنار پدر فعالیت کردم و پس از آن در سال 1358 شخصا کارخانه شیرآلات تهران آبریز را تاسیس نموده و در مدت کوتاهی موفق به دریافت استاندارد ایران شده و همچنین با شروع صادرات محصولات کارخانه موفق به اخذ کارت شناسایی صادرات از وزارت صنایع گردیدم.

علاقه من به تکنولوژی و نوآوری در صنعت ریخته گری، سبب شده تا علم و دانش خود را در این حوزه بروز نگه دارم تا آن جا که نیاز مجموعه‌های تولیدی و کارخانه جات صنعتی را رفع نمایم.

صنعت ریخته گری در خانواده ما مورثی است. اجداد من نیز همگی صنعتگر و و ریخته گر بودند و تولیدات آنها سماور، هاونگ، قفل، یراق، ظروف مسی و غیره بود، آنها با سختی زیاد ابزآلات و ماشین آلات و حتی بوته ریخته گری را نیز خودشان با استفاده از گدازه های آتشفشان سهند در آذربایجان و قطعات اسقاطی قطارها و غیره می ساختند.

سالها تجربه و فعالیت در زمینه‌های صنعت و صادرات و حضور در نمایشگاه بین المللی داخل و خارج از کشور ، من را با نیازهای مختلف تولیدکنندگان آشنا کرد، تا آنجا که در سال 1375 تصمیم به تاسیس بازرگانی آلیش ور جهت واردات ابزار آلات ،لوازم ریخته گری و ایمنی با کمک خدا و حضور همکاران متخصص، متعهد، صمیمی و عزیزم، آغاز متفاوتی را از همان ابتدا تجربه کردیم.

بازرگانی آلیش ور از ابتدا به دنبال واردات مرغوب ترین کالاهای مورد نیاز و ارائه مشاوره فنی در صدد کاهش هزینه ها و ارتقای کیفیت محصولات مصرف کنندگان محترم بوده است.

با این سخن و از همین جا از تمامی کسانی که در حمایت و پشتیبانی من و بازرگانی آلیشور بودند و کمکم کردند تا نتیجه‌ی دلخواهم را تجربه کنم، بی نهایت سپاسگزارم، چراکه می دانم، تحقق هر موفقیتی به کمک خداوند متعال و تنها با همیاری و همدلی همراهان متخصص و متهد امکان پذیر بوده و خواهد بود.

از شما مشتری عزیز نیز متشکرم که با حمایت از این بازرگانی ما را یاری می‌کنید و ایمان داریم با وجود شما تولیدکنندگان فهیم، سرزمین عزیزمان به خودکفایی نزدیک تر شده است. ما با ارائه خدمات و محصولات خود تا رسیدن به نتیجه مطلوب با همراهی خداوند قادر، در کنارتان ایستاده‌ایم و می‌مانیم.

بهروز یوسفیان

تابستان 1399

این بازرگانی آماده اعطای نمایندگی به عاملین معتبر و فعال در سر تا سر ایران است.

بازرگانی آلیش ور در سال 1375 فعالیت خود را در عرصه واردات ماشین آلات و ابزارآلات صنعت ریخته گری آغاز نمود و در جهت رفع نیازهای صنعت گران حوزه ریخته گری اقدام به واردات بوته ریخته گری و ابزارآلات از تولیدکنندگان به نامی نموده است. این بازرگانی از سال 1397 نمایندگ انحصاری محصولات شرکت مورگان را جهت معرفی بهتر و ارایه خدمات بیشتر به مصرف کنندگان عزیز را اخذ نموده است.

میدان ونک، خیابان برادران شریفی،برج خشایار (پلاک 42)، واحد 402

02188653100

info@alishver.ir

تمامی حقوق این وب‌سایت نزد بوته ریخته گری مورگان - بازرگانی یوسفیان محفوظ می‌باشد