بوته ریخته گری - خرید بوته ریخته گری - بوته ریخته گری مورگان - مورگان - خشک کردن بوته ریخته گری خیس - ریخته گری

خشک کردن بوته ریخته گری مورگان

مدیر دوشنبه 1400/06/15
خشک کردن بوته ریخته گری مورگان

.


هدف ما تحویل دادن بوته ریخته گری آماده استفاده به مشتریان است. اما هنگامی که بوته ریخته گری از کارخانه خارج می شود تا زمانی که به کوره برسد ممکن است به خاطر شرایط جوی کمی مرطوب شود و اصطلاحا  نم بکشد.


گرم کردن بوته ریخته گری مرطوب، رطوبت موجود را به حجم زیادی بخار آب تبدیل می کند و اگر این حرارت دهی سریع باشد، حجم زیادی بخار آب به بدنه بوته ریخته گری فشار می آورد تا سریع از آن خارج شود و این فشار سبب ترک خوردن و شکستن بوته ریخته گری و اگر رطوبت خیلی بالا باشد سبب انفجار بوته ریختهگری می شود


هم چنین اگر فلز مذاب را هم داخل بوته ریخته گری مرطوب بریزیم، به بوته ریخته گری شوک وارد می کند و سبب شکست بوته و خروج فلز مذاب می شود!


به طور کلی و در اکثر موارد، نگهداری از بوته ریخته گری دریک فضای گرم، خشک و به دور از رطوبت بسیار مفید است و تنها کافی است تا قبل از قرار دادن بوته ریخته گری در کوره آن را به آرامی و کم کم حرارت دهید تا اگر درصدجزئی رطوبت هم دارد از بین برود و مشکل ساز نشود.


اما، زمانی که بوته کاملا نمناک است یا به اصطلاح خیس است، انجام مراحل زیر را به جد توصیه می کنیم:


1. بوته ریخته گری را حداقل به مدت 24 ساعت در یک محیط گرم و خشک قرار دهید.


2. الف در روش اول بوته ریخته گری را در کوره تهویه دار قرار دهید. دما را به آرامی وبه طور مداوم افزایش دهید تا ظرف مدت دو ساعت دمای کوره به 200 سانتی گراد برسد .بوته ریخته گری را حداقل یک ساعت با همان درجه حرارت در کوره نگه دارید تا رطوبت از بوته ریخته گری به طور کامل خارج شود و دیگر علائمی مبنی بر تبخیر رطوبت نمایان نشود.


2.ب در روش دوم بوته ریخته گری را در کوره قرار داده و دما را به آرامی و به طور یکسان ظرف مدت هفتاد و پنج دقیقه به 120 سانتی گراد برسانید، سپس بوته ریخته گری را به مدت هشت ساعت با همان درجه حرارت در کوره نگه دارید تا رطوبت به طور کامل خارج شود و دیگر علائمی مبنی بر تبخیر رطوبت نمایان نشود.


این بازرگانی آماده اعطای نمایندگی به عاملین معتبر و فعال در سر تا سر ایران است.

بازرگانی آلیش ور در سال 1375 فعالیت خود را در عرصه واردات ماشین آلات و ابزارآلات صنعت ریخته گری آغاز نمود و در جهت رفع نیازهای صنعت گران حوزه ریخته گری اقدام به واردات بوته ریخته گری و ابزارآلات از تولیدکنندگان به نامی نموده است. این بازرگانی از سال 1397 نمایندگ انحصاری محصولات شرکت مورگان را جهت معرفی بهتر و ارایه خدمات بیشتر به مصرف کنندگان عزیز را اخذ نموده است.

میدان ونک، خیابان برادران شریفی،برج خشایار (پلاک 42)، واحد 402

02188653100

info@alishver.ir

تمامی حقوق این وب‌سایت نزد بوته ریخته گری مورگان - بازرگانی یوسفیان محفوظ می‌باشد